18 lis 2009

Społeczna odpowiedzialność biznesu – moda, manipulacja czy strategia?


10-12 grudnia bieżącego roku na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu odbędzie się ogólnopolska konferencja naukowa poświęcona problematyce odpowiedzialności w biznesie pt. „Społeczna odpowiedzialność biznesu – moda, manipulacja czy strategia?”.

Konferencji towarzyszyć będzie inauguracja działalności Centrum Przywództwa i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu utworzonego przy UMK oraz polskiego oddziału Clean Clothes - międzynarodowej platformy organizacji zajmujących się walką o poszanowanie praw pracowników w fabrykach odzieżowych oraz monitorowaniem firm odzieżowych pod względem standardów etycznych.
Udział w konferencji potwierdziło wielu znamienitych gości, m.in. Janina Ochojska - Prezes Polskiej Akcji Humanitarnej, Marcella Kraay – Koordynatorka Sekretariatu Międzynarodowego Clean Clothes Campaign oraz renomowane przedsiębiorstwa, takie jak PricewaterhouseCoopers.
Celem organizatorów, Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK oraz Polskiej Akcji Humanitarnej - jako przedstawicieli 2 sektorów, jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń, wiedzy, wzajemnych poglądów oraz starcia opinii zarówno teoretyków, jak i praktyków. Dlatego też konferencja kierowana jest nie tylko do naukowców, ale także do przedstawicieli organizacji pozarządowych i biznesu.
Podczas trzech dni uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję wysłuchać ponad 20 ciekawych wystąpień na temat odpowiedzialności w biznesie, uczestniczyć w grze symulacyjnej i warsztacie, które będą prowadzone przez trenerki CSRinfo oraz PAH. Zaplanowane zostały również debata z udziałem polityków i działaczy lokalnych oraz debata oksfordzka przedstawicieli firm polskich.
Dodatkowe informacje:
Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie Modnie i Etycznie.
Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o kontakt pod adresem komitet.organizacyjnyCSR@gmail.com

Brak komentarzy: